kita berdua

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Rabu, 22 April 2009

siapakah aku...

Sampai hati dia buat aku macam ni.Walaupun aku bersalah tapi tak sepatutnya dia buat aku begini.Entahlah mungkin ini balasan untuk aku atas apa yang aku telah lakukan pada dia....Sakitnya hati aku.Semalaman aku menangis mengenang apa yang dia lakukan pada aku...Pelbagai rasa yang aku rasa...Menyesal,sayang,rindu,dan pelbagai rasa lagi...Tuhan tolonglah tabahkan hati aku...Aku merana sebenarnya........


Cuba kau dengar
Cuba kau cuba Diam
bila ku cuba Tuk berbicara dengan kamu
Pernahkah kau ada Bila ku perlu Tuk meluahkan rasa hati
Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar Agar tenang kau merasa
Siapa Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain Yang bisa kau buat begitu
Dan bila Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku Itulah aku…
padamu

Tiada ulasan: